8 d’abril del 2013

< 5ena Etapa > ... KANNIYAKUMARI ...

* Del 03 al 05 d'Abril
M'emociona saber que estic arribant al final del pais. Estic a l'inici del meu viatge pero em dirigeixo a la punta d'un pais grandissim que es va fent estret amb el pas dels km.
Em trobo a Kanniyakumari. Un petit poble que no compte ni amb 20.000 habitants. Un poble que veu i disfruta de la unio de tres mars. A la dreta el Mar Arabic, al centre l'ocea Indic i a l'esquerra el Golf de Bengala.
Amb el pas de les hores descobreixo que realment es l'unic atractiu que te. Aquest i el fet d'agafar un ferry per anar a una illa a 400 metres de la platge on hi ha un temple dedicat a Vivekananda.
El poble en si esta ple de gent que intenta vendre collarets, suposadement de perles vertaderes, turistes hindus i alguna que altre escola que esta d'excursio.

Te platge si, pero impossible banyar-se. No hi ha sorra on posar la tovallola. No es el conbcepte de platge que tenim entes nosaltres. La costa queda coberta per unes enormes roques.

Tothom em mira, nenes i dones per sobre de tot, encuriosides. I es que en realitat fisicament som molt diferents i aixo amb elles els crida l'atencio. En cap moment mostren cap falta de respecte, sino simplement d'intriga.

Visito l'estacio de bus per informar-me dels horaris. Realment dos dies aqui son mes que suficients. El meu pas per aqui s'acaba.

Divendres 05/04. Bus direccio a Madurai + ...

...Cami a Kanniyakumari... 


...No, no son els Pirineus, jejeje...



...Sempre caminant...












1 comentari:

  1. L'altre dia em preguntava si hauries fet el puzzle.... la meva fantàstica sorpresa es veure que, no nomézs l'has fet, si no que has pensat en nosaltres i l'has convertit en un magnífic regal.
    Aish... t'estimo!!!!!!

    ResponElimina