13 d’abril del 2013

< Etapa Especial > ... El Petit Tren i el Gran Viatge ...

* 10 d'Abril



 
















Abans d’explicar-vos res he pensat que era millor que veiguessiu algunes imatges.
Comenso: Mettupalayam, 04.00. Sona el despertador. 05.00, estacio de trens. Faig cua. 06.00, em trobo asseguda dins d’un vago molt petito d’un tren molt petito. Es el Tren en Miniatura que recorrer els 42 km que separen Mettupalayam d’Ooty, en nomes 5 hores.
Quan vaig saber de l’existencia d’aquest tren no vaig poder evitar sentir el desig de pujar-hi i fer el viatge. 
Comparteixo vago amb families hindus que li donen un toc alegre a tot el cami. Un fart de riure!!
El tren consta de 3 vagons petits, com si fossin de joguina. L’empeny una locomotara de vapor del del vago del darrera. Curios. Veig com surt el vapor, sento com xiula. Estic emocionada.
Pugem a poc a poc a traves de les muntanyes. A cada empenta veig paissatges diferents, bonics. Penso que a lentitud del trajecte no es pura casualitat. Es perque cada viatger pugui apreciar cada imatge, disfrutar-ho. Es perque puguem veure tots els arbres, les plantes, perque puguem disfrutar de tots els colors. I es inevitable.
Muntanyes, arbres, vegetacio. Aixo es el que ens envolta. Aixo es el que veig des de la petita finestra.
De tan en tan ens parem en alguna petita estacio. Estacions de muntanya. Descobreixo que el motiu es posar aigua a la locomotara. Recordo a l’escola haver fet un treball sobre el tren de vapor. Avui, entre 15 i 20 anys despres es el meu mitja de transport. Es fantastic!!
Realment se’m fa dificl descriure tot el que veig. Em falten paraules. Descriure cada emocio viscuda en cada minut del trajecte m’es impossible. Per aixo crec que el millor es que gaudiu de les fotos.
Son 5hores de viatge que es fan curtes. 5 hores que m’han donat una explosio d’imatges i emocions molt gran.
Nomes us ho dire en una frase: “El Petit Tren i el Gran Viatge”.
 


2 comentaris:

  1. Preciosa.....llegint les teves passes des d cal veguer....es com si fossis aki.!!! Un peto d larty i meu!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oooohhh!!!! demaneu-me una txeca porfi...jejeje, o una polaca...m'es indiferent!!! mil petons als tres!!!

      Elimina