8 de juny del 2013

< 14ena Etapa > ... AHMEDABAD ...

* Del 12 al 13 de Maig
Aviam, per on comenso... Que us he de dir la fantastica Ahmedabad...jajaja!!! (ironia total). En primer lloc, es la meva entrada al nord. Arribar aqui no ha set facil ni rapid. Estic al bus, de nit, dormint. De sobte em desperto i m'adono que estem parats. Baixo del bus. Efectivament, estem parats al mig del no res. Molt be. Pregunto que que passa. Resposta: it's traffic. Genial. Parats al mig d'un pont amb una cua de camions i vehicles varis per davant i per darrera... Dons au Eli, dorm i no perdis el temps.
Fins aqui tot be. Continuu. Arribem. El bus ens deixa a no se on. Val. Agafo un rickshaw. Vull anar aqui. Ok. Aqui comensa una odissea. Primer hotel, full. Segon hotel, full. Tercer hotel...no m'obren ni la porta. Un senyor antipatic treu el cap per la porta  i nomes fa que dir-me que no.Ja, ok, no, pero, no que? Que esta ple? O simplement no vols que entri al teu hotel? No. I tanca la porta. Ho entenc tot quan el senyor del rickshaw molt amable em diu, marxem. Ni gent blanca ni molt menys dones. Ooohhh Ahmedabad!!!
Observant la ciutat tot buscant allotjament m'adono que es una ciutat dura i agressiva. I penso... tot el nord sera aixi? Les mirades de la gent, les paraules...es el lloc on em sento mes incomode. Vull marxar d'aqui pero ja. Encara no tinc habitacio que ja estic pensant en anar a l'estacio de bus per informar-me dels horaris... Bad vibrations.

Per fi trobo habitacio. A preu d'or es clar... Em poso en moviment per desapereixer l'endema a les 07.00. I perque abans no hi havia bus per que si no...

Be, soc sincera. Nomes hi ha una persona que em dona un raig d'esperansa de la ciutat. Entro en una llibreria a comprar una guia i un mapa del nord. Parlo amb el senyor de la botiga. Molt amable. Em regala un mala. I llavors em diu que el mapa tambe me'l regala perque no tinc feina i no tinc diners... Es tan amable i tan maco!!! I llavors afegeix... Si vols pots venir a treballar aqui!!! Jajajajaja!!! quina gracia. Un record super especial per tu!! Namaste!!

RIng-ring-ring...ups, el despertador...bye bye!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada