11 de març del 2013

... Preparant Maletes ...


* Benvinguts i benvingudes al què serà a partir d'avui mateix, la meva via de comunicació per tal de poder compartir amb tots vosaltres part de les experiències que viuré en els pròxims dies, setmanes o pot ser mesos...

El compte enrere cada cop avança més ràpid i en només 38 hores estaré volant cap a London, iniciant així el viatge que m'ha de portar a trepitjar terres índies.

Com en qualsevol viatge tot comença preparant la maleta (que aquest cop l'he canviada per una motxilla). Sincerament m'ha set més fàcil del què pensava!! I he aconseguit, contra tot pronòstic, agafar tot allò que és necessari, important i imprescindible (bueno, tot tot no...però gairebé...jejeje). El més important és que hi ha espai per tot i que no pesa massa, per què tal i com vaig llegir un dia: "A la hora de comprar una maleta, acordaros que en los viajes largos antes o después tendréis que cargar con ella".

Només em queda donar les gràcies a tots i totes als que m'heu donat consells a la hora de fer-la, m'heu aconsellat de coses de vital importància que no es poden oblidar mai a casa i a les que heu donat un cop d'ull a la "parambana" que tenia muntada sobre el llit...jijiji!!
Als que no ho heu vist...



                                                             ...Aquí començarà tot...


...Tan poquet per tan de temps...em semblava impossible...

2 comentaris:

  1. Dimarts, 12 de març....fent en compte enrera...et trobare molt a faltar...

    ResponElimina
  2. El més important, imrescindible i necessàri per emprendre el viatge d'avui ja ho portes DINS TEU!
    La resta són només coses... poques, pot ser si però no les més importants!
    Podem viure amb molt menys del que ens pensem i tu estas a punt de comprobar-ho!
    Bon viatge Baldufa!
    :)

    ResponElimina